posete-zea.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.

1.  DEFINITII SI TERMENI, conditii

 

Posete-zea – este denumirea comerciala a sc Zea borse srl  cu sediul in Cluj-Napoca, B-dul Muncii nr. 10 (in incinta Mecanica Marius), telefon 0727.125.583, Nr Reg. Com j 12/2892/2017 CUI 37630250

 

Vanzator – posete-zea

 

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care  efectueaza o Comanda.

 

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre posete-zea (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre posete-zea si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

 

Site – domeniul www.posete-zea.ro si subdomeniile acestuia.

 

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

 

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

 

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

 

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

 

Continut
•    toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic;
•    continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
•    orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
•    date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

 

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

 

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

 

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

 

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.

 

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

 

Document – prezentele Termene si Conditii.

 

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

 

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre posete-zea,

 

 

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

 

 

2.  POLITICA DE VANZARE ONLINE

 

2.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.

2.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea "contact” din Site.

 

2.3. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei

(RON).

 

2.4.posete-zea.ro" isi rezerva dreptul de a modifica tarifele practicate pentru produsele si/sau serviciile disponibile pe site fara notificarea in prealabil a Utilizatorului. Aceasta prevedere nu se aplica comenzilor confirmate, in acest caz, pretul produselor ramane pretul valabil in momentul efectuarii comenzii.

 

2.5. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

 

2.6. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

 

2.7. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

2.8. Disponibilitatea in stoc sau la comanda a produselor este indicata prin " La comanda”  sau " in stoc”:

 

   

  

   

 

2.9. Majoritatea produselor prezentate pe site se confectioneaza la comanda ( cu exceptia produselor prezentate in sectiunea " acum in stoc” ). Produsele noastre pot fi personalizate in functie de preferintele clientului. In acest scop este necesar sa scrieti un mail in care sa expuneti codul produsului, culorile dorite, tipul de piele pe care il doriti, etc.

 

3. COMANDA

 

3.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda . Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta, sau, dupa caz, este disponibil stocul de material necesare confectionarii produsului/produselor. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

 

3.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

 

3.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

 

4.3. Confirmarea comenzii va fi realizata de Vanzator prin e-mail, dupa verificarea stocurilor de produse si/sau material, dupa caz.

 

4.4. Termenul de executie si livrare a produselor comandate variaza inre 3-14 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea produselo si/sau materialelor dupa caz. In mail-ul de confirmare a comenzii va fi specificat cu exactitate termenul de livrare.

 

 

IMPORTANT- SCRIE CU ROSU

 

In momentul in care completati formularul de comada va rugam sa va asigurati de faptul ca toate datele completate sunt corecte si complete. In cazul in care adresa dvs nu este completa si/sau la  nr de telefon furnizat nu va putem contacta, COMANDA dvs va fi anulata, chiar daca ati primit o confirmare a comenzii din partea noastra- confirmarea comenzii se refera strict la produsul comandat si la pretul acestuia. In acest caz este necesar sa lansati o noua comada cu toate datele necesare complete.

 

4.5. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

 

4.6. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

 

 

5.  LIVRAREA SI PLATA  BUNURILOR

 

5.1.Produsele achizitionate pe www.posete-zea.ro sunt livrate prin curierat( este vorba de Fan Courier Express sau Dragon curier sau Cargus ) rapid,  in orice zona a tarii. Taxa de transport este de 21 lei, TVA inclus, pentru localitatile din aria de acoperire a firmei de curierat. In cazul in care localitatea unde doriti livrarea nu este in zona acoperita de firma de curierat, se plateste o taxa suplimentara variabila in functie de km exterior calculate de la cel mai apropiat sediu Fan Courier Dragon Curier , aceasta fiind confirmata ulterior de catre reprezentantul posete-zea.ro. .

 

5.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

 

5.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

 

5.4. Plata produselor comandate se face ramburs in numerar in momentul primirii coletului.

 

 

 

 

 

5.  DREPTUL DE RETRAGERE

 

5.1. Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice petru a se retrage dintr-un contract la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere. Perioada de retragere expira in termen de 14 zile calendaristice de la ziua in care cosumatorul sau o terta parte, alta decat transportatorul si care este indicate de consumator, intra in posesia fizica a produselor.

 

5.2. In concret, orice client are dreptul de a returna produsele comandate fara nici o justificare, termenul de retur fiind de 14 zile calendaristice calculate din ziua in care a primit produsele. In situatia aceasta, clientul trebuie sa notifice posete-zea prin mail intentia de a returna produsele. Clientul va suporta costul transportului aferent returului.

NOTA: aceste reguli de la pct 5.1 si pct 5.2 sau 5.3 sau 5.4 si 5.5 si 5.6 sunt valabile strict pentru produsele aflate in stoc si care au fost comandate din stoc !!!

5.3 In cazul retururilor este necesara completarea formularului de retur, disponibil pe site-ul www.posete-zea.ro.

 

5.4. Retururile vor fi refuzate in cazul in care produsele au fost purtate sau murdarite de catre client si  cand produsele sunt ambalate defectuos iar pe durata transportului acestea se murdaresc (pentru ambalarea articolelor va recomandam sa folositi cutii).

 

5.5. Rambursarea banilor sa va face prin virament bancar in contul indicat de dvs in formularul de retur, in maxim 30 de zile de la confirmarea primirii returului.

 

 

v     Atentie! Nu primim colete cu ramburs, coletele insotite de ramburs vor fi refuzate. Va sfatuim sa asigurati orice expeditie trimisa catre noi deoarece dvs sunteti responsabil(a) in cazul deteriorarii sau pierderii comenzii in timpul expeditiei. Veti primi un email de confirmare atunci cand coletul dvs va ajunge la noi

 

5.6. Adresa pentru retururi este: Cluj-Napoca, Bulevardul Muncii Nr. 10 (in incinta Mecanica Marius), jud. Cluj, telefon 0727.125.583 Retururile vor fi expediate prin curierar rapid.
  

 

EXCEPTARI DE LA DREPTUL DE RETRAGERE

ATENȚIE!!! În cazul produselor "la comandă" (conform specificațiilor clientului legate de tipul de piele și culoare) nu se acceptă retururi. Orice produs care nu mai există în stoc și în cazul căruia clientul este de acord cu fabricarea acestuia, este un produs "la comandă" și nu poate fi returnat.

 

Ordonanța Guvernului 130/2000 cu modificările aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 și OUG 174/2008 referitoare la produsele realizate după specificațiile clientului

 

CAPITOLUL II

 

 

6.  GARANTIA PRODUSELOR

 

 

6.1. Termenul de garantie oferit de catre  poste-zea clientilor sai este de 30 de zile pentru deficiente neimputabile consumatorului. Fiecare produs livrat catre tine va fi insotit de certificatul de garantie ( eticheta produsului) . Garantia oferita nu afecteaza drepturile conferite consumatorului de legislatia in vigoare.

6.2. Posete –zea ofera ca modalitati de asigurare a garantiei, in functie de deficienta, repararea produsului, inlocuirea acestuia sau restituirea contravalorii produsului, in conditiile legislatiei in vigoare. Masura reparatorie poate fi stabilita prin negociere comuna.

6.3.Telefonul consumatorului - Infocons

021-9551 (linie telefonica cu tarif normal) - Se pot obtine informatii privind modalitatea de a adresa o sesizare sau reclamatie in atentia Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor.

 

 7. Politica de Confidentialitate 


Politica de protectie a datelor cu caracter personal

 

SC Zea Borse srl srl, in calitate de operator de date cu caracter personal colecteaza si prelucreaza date cu caracter personal in conformitate cu prevederile Legii nr. 677 din 21.11.2001, iar din 25.05.2018 si cu prevederile Regulamentului nr. 679 din 27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Scopul documentului de fata este acela de a va informa in mod corect, specific si fara echivoc cu privire la modul, scopul in care aceste date sunt colectate, prelucrare, perioada pe care sunt pastrate aceste date, modalitatile de exercitare a drepturilor individuale precum si informatii legate de scopul secundar al procesarii, daca datele vor fi prelucrate intr-un alt scop decat cel pentru care au fost colectate de catre operatorii asociati.

In cadrul prelucrarii acestor date, tinem cont de legile in vigoare cu privire la protectia si prelucrarea datelor cu caracter personal. In acest scop am efectuat un audit intern cu privire la modul de colectare, prelucrare si transmitere a datelor cu caracter personale, ne-am luat masurile tehnice adecvate si am stabilit o serie de proceduri interne tehnice si administrative, am realizat traininguri in cadrul echipei, in scopul constientizarii si responsabilizarii membrilor echipei.

Date personale colectate de siteul nostru

o                                nume, prenumele persoanei, in scopul plasarii comenzii, livrarii acesteia si intocmirii facturii fiscale

o                                adresa completa a persoanei care plaseaza comanda pe site, orasul, judetul, codul postal, in scopul livrarii comenzii si intocmirii facturii fiscale si, in cazul in care acest lucru este solicitat de client, o adresa secundara de expediere

o                                numarul de telefon si adresa de email, acestea fiind necesare in scopul confirmarii comenzii clientului si notificarii acestuia cu privire la expedierea comenzii. In baza procedurilor interne, toate comenzile plasate pe site se confirma si se discuta telefonic, urmand ca, in cazul in care acest lucru este necesar, sa se trimita pe mail fotografii cu pielea disponibila. De asemenea, emailul este necesar in scopul confirmarii trimiterii comenzii de catre platforma de comert online. De asemenea, in cazul in care persoana opteaza pentru inscrierea la newsletterul companiei, fara a fi client, se colecteaza emailul in scopul comunicarilor de marketing.

o                                banca si contul bancar al persoanei care a plasat comanda, pentru ca, in cazul unui retur, sa se poata realiza plata contravalorii comenzii catre client.

o                                IP-ul de la care s-a plasat comanda, PSEUDOANONIMIZAT, in scopul identificarii comenzilor plasate sub conturi false, de la acelasi IP, pentru a evita pierderile. Altfel spus, se inregistreaza IPul fara ultimele cifre, facand astfel imposibila identificarea lui, dar ajutandu-ne sa ne facem o idee cu privire la posibilitatea ca anumite comenzi sa vina de la aceeasi persoana.

o                                parola stabilita de client, aceasta fiind criptata in baza de date si nefiind vizibila nici clientului, nici administratorilor

Durata prelucrarii datelor cu caracter personal

Durata pastrarii si prelucrarii datelor cu caracter personal este legata de existenta contului de utilizator pe siteul nostru, datele fiind sterse la cererea explicita a detinatorului contului. Datele necesare intocmirii facturilor sunt pastrate pe o perioada necesara indeplinirii obligatiilor legale (fiscale, arhivare timp de 10 ani) impuse de legea Romaniei.

Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal vor putea fi comunicate urmatoarelor persoane sau entitati:

o                                angajatilor firmei noastre in scopul bunei desfasurari a activitatii (confirmarea si prelucrarea comenzilor plasate in site, intocmirea facturilor si documentelor de expediere)

o                                colaboratorilor firmei, limitat, in scopul desfasurarii in bune conditii a activitatii firmei (catre firmele de curierar cu care firma noastra are contract, in scopul livrarii comenzilor, catre furnizorii de servicii de contabilitate) si cu care are la randul sau contracte de confidentialitate !

o                                catre destinatar in momentul plasarii comenzii, prin intermediul emailului folosit la plasarea comenzii

o                                catre furnizori ai unor servicii de marketing si promovare, automatizat, precum

o                                                        Google.com

o                                                        Facebook.com

o                                                        Pinterest.com

o                                                        YouTube.com

o                                                        Instagram.com

 

 

Informari cu privire la modalitatea de colectare a datelor si la acceptul de colectare

Fiecarui utilizator al siteului nostru i se prezinta la momentul primei vizite pe site lista modulelor ce colecteaza, intr-un fel sau altul, explicit sau implicit, date ce pot cadea in categoria datelor cu caracter personal. Acest lucru este realizat prin intermediul notificarii din partea de jos a siteului, notificare prin intermediul careia vizitatorul are posibilitatea de a accepta toate modulele sau individual (ex: Tawk.to, YouTube.com etc). In afara modulelor necesare, care tin de functionarea efectiva a magazinului, in cazul in care vizitatorul nu este de acord cu un anumit modul, functionarea acestuia este dezactivata, modulul in cauza nemai colectand date. De exemplu, in cazul in care vizitatorul nu este de acord cu datele colectate de YouTube prin intermediul inserarii codului YouTube in pagina noastra, il poate dezactiva.

In cazul in care vizitatorul se razgandeste cu privire la anumite module anterior acceptate, poate afisa din nou fereastra de setari prin accesarea meniului Arata setarile de cookieuri din meniul din partea de jos a siteului.

In cazul formularelor, acestea nu sunt transmise decat il situatia citirii si acceptarii politicii de colectare si protectie a datelor, acest lucru fiind certificat de bifele obligatorii din subsolul fiecarui formular ce impune acest lucru, precum:

o                                Creare de cont in magazin

o                                Autentificarea in cont

o                                Abonarea la newsletter

o                                Formularul din pagina de contact

o                                Comanda rapida

 

Drepturile persoanelor ale caror date sunt colectate

a) Dreptul de acces la date si la informare Persoanele ale caror date au fost colectate au dreptul de a fi informate cu privire la datele ce au fost colectate, scopul si durata colectarii acestor date.

b) Dreptul de interventie asupra datelor Persoanele ale caror date au fost colectate au dreptul de a obtine la cerere datele colectate, de a solicita corectarea, actualizarea, completarea sau stergerea acestor date, mai ales a datelor inexacte.

Cererea de modificare, actualizare, stergere a datelor va fi adresata in scris sau la adresa de email dpo@posete-zea.ro si va cuprinde mentiuni cu privire la optiunea de comunicare a raspunsului, respectiv pe suport fizic sau electronic. Comunicarea raspunsului la asemenea cereri se va face in termen de 30 zile de la data primirii cererii.

c) Dreptul de opozitie Persoanele ale caror date au fost colectate se pot opune in orice moment prelucrarii datelor cu caracter personal ce le privesc, cu exceptia cazului in care acest lucru contravine legislatiei in vigoare (fiscale, de arhivare).

In acest scop, precum si pentru orice alt scop ce vizeaza datele cu caracter personal, persoanele vizate se vor adresa in scris pe adresa societatii sau pe email la adresa dpo@posete-zea.ro comunicarea raspunsului facandu-se in termen de 30 de zile de la data primirii cererii.

Pentru orice intrebare despre modul in care datele persoanelor vizate sunt utilizate sau daca sunt necesare orice lamuriri suplimentare in legatura cu orice aspect ce tine de prelucrarea datelor, acestea se pot adresa responsabilului cu protectia datelor din cadrul companiei, prin email dpo@posete-zea.ro, prin post sau depunand personal o notificare semnata olograf la punctul nostru de lucru aflat la adresa Cluj Napoca ,p ta 1 mai nr 1-2 et 2 jud cluj Napoca

 


Website detinut de Zea Borse S.R.L., CIF: 37630250, Reg.Com: 12/2892/2017