Informatii si comenzi
0727.125.583
Urmareste-ne pe:

Cosul este gol

Catalog produse

1.  DEFINITII SI TERMENI, conditii

 

Posete-zea – este denumirea comerciala a I.I. DAN AURELIA MARIANA, F06/31/2013, CUI 31106118 sediul social in Nasaud, Cartier Lusca, nr. 172, jud. Bistrita-Nasaud

 

Vanzator – posete-zea

 

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care  efectueaza o Comanda.

 

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre posete-zea (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre posete-zea si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

 

Site – domeniul www.posete-zea.ro si subdomeniile acestuia.

 

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

 

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

 

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

 

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

 

Continut
•    toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic;
•    continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
•    orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
•    date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

 

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

 

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

 

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

 

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.

 

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

 

Document – prezentele Termene si Conditii.

 

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

 

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre posete-zea,

 

 

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

 

 

2.  POLITICA DE VANZARE ONLINE

 

2.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.

2.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea "contact” din Site.

 

2.3. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei

(RON).

 

2.4.posete-zea.ro" isi rezerva dreptul de a modifica tarifele practicate pentru produsele si/sau serviciile disponibile pe site fara notificarea in prealabil a Utilizatorului. Aceasta prevedere nu se aplica comenzilor confirmate, in acest caz, pretul produselor ramane pretul valabil in momentul efectuarii comenzii.

 

2.5. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

 

2.6. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

 

2.7. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

2.8. Disponibilitatea in stoc sau la comanda a produselor este indicata prin " La comanda”  sau " in stoc”:

 

   

  

   

 

2.9. Majoritatea produselor prezentate pe site se confectioneaza la comanda ( cu exceptia produselor prezentate in sectiunea " acum in stoc” ). Produsele noastre pot fi personalizate in functie de preferintele clientului. In acest scop este necesar sa scrieti un mail in care sa expuneti codul produsului, culorile dorite, tipul de piele pe care il doriti, etc.

 

3. COMANDA

 

3.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda . Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta, sau, dupa caz, este disponibil stocul de material necesare confectionarii produsului/produselor. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

 

3.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

 

3.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

 

4.3. Confirmarea comenzii va fi realizata de Vanzator prin e-mail, dupa verificarea stocurilor de produse si/sau material, dupa caz.

 

4.4. Termenul de executie si livrare a produselor comandate variaza inre 3-14 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea produselo si/sau materialelor dupa caz. In mail-ul de confirmare a comenzii va fi specificat cu exactitate termenul de livrare.

 

 

IMPORTANT- SCRIE CU ROSU

 

In momentul in care completati formularul de comada va rugam sa va asigurati de faptul ca toate datele completate sunt corecte si complete. In cazul in care adresa dvs nu este completa si/sau la  nr de telefon furnizat nu va putem contacta, COMANDA dvs va fi anulata, chiar daca ati primit o confirmare a comenzii din partea noastra- confirmarea comenzii se refera strict la produsul comandat si la pretul acestuia. In acest caz este necesar sa lansati o noua comada cu toate datele necesare complete.

 

4.5. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

 

4.6. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

 

 

5.  LIVRAREA SI PLATA  BUNURILOR

 

5.1.Produsele achizitionate pe www.posete-zea.ro sunt livrate prin curierat( este vorba de Fan Courier Express) rapid,  in orice zona a tarii. Taxa de transport este de 21 lei, TVA inclus, pentru localitatile din aria de acoperire a firmei de curierat. In cazul in care localitatea unde doriti livrarea nu este in zona acoperita de firma de curierat, se plateste o taxa suplimentara variabila in functie de km exterior calculate de la cel mai apropiat sediu Fan Courier Dragon Curier , aceasta fiind confirmata ulterior de catre reprezentantul posete-zea.ro. .

 

5.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

 

5.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

 

5.4. Plata produselor comandate se face ramburs in numerar in momentul primirii coletului.

 

 

 

 

 

5.  DREPTUL DE RETRAGERE

 

5.1. Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice petru a se retrage dintr-un contract la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere. Perioada de retragere expira in termen de 14 zile calendaristice de la ziua in care cosumatorul sau o terta parte, alta decat transportatorul si care este indicate de consumator, intra in posesia fizica a produselor.

 

5.2. In concret, orice client are dreptul de a returna produsele comandate fara nici o justificare, termenul de retur fiind de 14 zile calendaristice calculate din ziua in care a primit produsele. In situatia aceasta, clientul trebuie sa notifice posete-zea prin mail intentia de a returna produsele. Clientul va suporta costul transportului aferent returului.

NOTA: aceste reguli de la pct 5.1 si pct 5.2 sau 5.3 sau 5.4 si 5.5 si 5.6 sunt valabile strict pentru produsele aflate in stoc si care au fost comandate din stoc !!!

5.3 In cazul retururilor este necesara completarea formularului de retur, disponibil pe site-ul www.posete-zea.ro.

 

5.4. Retururile vor fi refuzate in cazul in care produsele au fost purtate sau murdarite de catre client si  cand produsele sunt ambalate defectuos iar pe durata transportului acestea se murdaresc (pentru ambalarea articolelor va recomandam sa folositi cutii).

 

5.5. Rambursarea banilor sa va face prin virament bancar in contul indicat de dvs in formularul de retur, in maxim 30 de zile de la confirmarea primirii returului.

 

 

v     Atentie! Nu primim colete cu ramburs, coletele insotite de ramburs vor fi refuzate. Va sfatuim sa asigurati orice expeditie trimisa catre noi deoarece dvs sunteti responsabil(a) in cazul deteriorarii sau pierderii comenzii in timpul expeditiei. Veti primi un email de confirmare atunci cand coletul dvs va ajunge la noi

 

5.6. Adresa pentru retururi este: Cluj-Napoca, P-ta 1 Mai, nr. 1-2, et.3, jud. Cluj. Retururile vor fi expediate prin curierar rapid.
  

 

EXCEPTARI DE LA DREPTUL DE RETRAGERE

ATENȚIE!!! În cazul produselor "la comandă" (conform specificațiilor clientului legate de tipul de piele și culoare) nu se acceptă retururi. Orice produs care nu mai există în stoc și în cazul căruia clientul este de acord cu fabricarea acestuia, este un produs "la comandă" și nu poate fi returnat.

 

Ordonanța Guvernului 130/2000 cu modificările aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 și OUG 174/2008 referitoare la produsele realizate după specificațiile clientului

 

CAPITOLUL II

 

 

6.  GARANTIA PRODUSELOR

 

 

6.1. Termenul de garantie oferit de catre  poste-zea clientilor sai este de 30 de zile pentru deficiente neimputabile consumatorului. Fiecare produs livrat catre tine va fi insotit de certificatul de garantie ( eticheta produsului) . Garantia oferita nu afecteaza drepturile conferite consumatorului de legislatia in vigoare.

6.2. Posete –zea ofera ca modalitati de asigurare a garantiei, in functie de deficienta, repararea produsului, inlocuirea acestuia sau restituirea contravalorii produsului, in conditiile legislatiei in vigoare. Masura reparatorie poate fi stabilita prin negociere comuna.

6.3.Telefonul consumatorului - Infocons

021-9551 (linie telefonica cu tarif normal) - Se pot obtine informatii privind modalitatea de a adresa o sesizare sau reclamatie in atentia Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor.

 

 

spacer
Website detinut de Dan Aurelia Mariana I.I., CIF: 31106118, Reg.Com: F06/31/2013