posete-zea.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.

Cum plătesc?

Plata la livrare - comanda se achită reprezentantului firmei de curierat rapid la livrarea coletului (sistem de plată ramburs).

Livrare

Comanda dumneavoastră se livrează prin serviciul de curierat al firmei Fan Curier, Dragon Star Curier la tariful de 27 lei, la care se adaugă valoarea produselor comandate. Acest tarif este valabil pentru localitățile cuprinse în aria de acoperire a firmei de curierat.

În cazul în care adresa de livrare nu este în aria de acoperire a serviciului de curierat,exista posibilitatea ca taxele de transport sa fie mai mari! Nota: Inainte de expediere va vom contacta daca sunteti deacord sa suportati acest cost suplimentar!

Timpul de livrare:

Durata de expediere a comenzii variază între zile 2 și 7 zile lucrătoare:

  • Dacă produsul dorit de dumneavoastră se află deja în stoc (ca model, culoare și tip de piele) veți intra în posesia acestuia în 2-3 zile.
  • Dacă produsul dorit de dumneavoastră nu se află în stoc, atunci el va trebui fabricat și în acest caz veți intra în posesia acestuia în aproximativ 5-7 zile lucrătoare 
  • PRODUSELE CARE AU TERMEN DE LIVRARE 5-7 ZILE SUNT FABRICATE LA COMANDĂ.

Produse achiziționate din stoc / produse achiziționate la comandă.

Produse achiziționate la comandă:

Se consideră produs la comandă orice articol afișat pe site care nu există în stocul nostru și care se fabrică la solicitarea clientului. La cerera clienților noștri putem fabrica majoritatea modelelor de poșete afișate pe site, pe alte culori decat cele expuse, în limita stocului de materiale disponibil.Pentru acest detaliu veti fi anuntati in prealabil daca se poate realiza sau nu!

Produsele fabricate la comandă

În cazul produselor fabricate la comandă se va achita un avans de 50% din valoarea totală a comenzii, pe baza unei facturi proforme emise de firma noastră după plasarea comenzii dvs. (factura proformă o veți primi pe adresa de e-mail indicată de dvs. în formularul de comandă). Restul de 50% se va achita ramburs la curier în momentul livrării coletului.

Returnarea sau schimbarea produselor

În situația în care sunteți nemulțumit de produsul primit, îl puteți returna în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii produsului. Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care v-a fost livrat ( să aibă etichetele atașate, ambalajul original, și documentele care l-au însoțit). În maxim 30 de zile de la data returnării, vă vom înapoia contravaloarea produsului în contul dumneavoastră, pe care ni-l veți transmite odată cu cererea de returnare a produsului.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client.

ATENȚIE!!! În cazul produselor "la comandă" (conform specificațiilor clientului legate de tipul de piele și culoare) nu se acceptă retururi. Orice produs care nu mai există în stoc și în cazul căruia clientul este de acord cu fabricarea acestuia, este un produs "la comandă" și nu poate fi returnat.

Ordonanța Guvernului 130/2000 cu modificările aduse prin Legea 51/2003Legea 365/2002Legea 363/2007 și OUG 174/2008 referitoare la produsele realizate după specificațiile clientului:

CAPITOLUL II

Dreptul de denunțare unilaterală a contractului

Art. 10. - Consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepția cazurilor în care părțile au convenit altfel:

a) contracte de furnizare de servicii a căror execuție a început, cu acordul consumatorului, înaintea expirării termenului de 10 zile lucrătoare prevăzut la art. 7 alin. (1);

b) contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid

Suma înapoiată cat și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Suma înapoiată este formată strict din contravaloarea produselor.

Schimbarea produsului cu un alt produs.

Dacă nu sunteți mulțumit de produs, îl puteți returna și alege un alt produs în locul celui returnat. Schimbarea produsului cu un alt produs este posibilă doar dacă produsul pe care doriți să-l schimbați este comandat din stoc.

În toate situațiile costurile de returnare sunt suportate de către client.

 
Website detinut de Zea Borse S.R.L., CIF: 37630250, Reg.Com: 12/2892/2017