1. DEFINITII SI TERMENI, conditii
Posete-zea – este denumirea comerciala a sc Zea borse srl cu sediul in Cluj-Napoca, B-dul Muncii nr. 10 (in incinta Mecanica Marius), telefon 0727.125.583, Nr Reg. Com j 12/2892/2017 CUI 37630250
Vanzator – posete-zea
Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica
care efectueaza o Comanda.
Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la
CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre posete-zea
(electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre
posete-zea si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
Site – domeniul www.posete-zea.ro si subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator
si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul
Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate
in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca
urmare a Contractului incheiat.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau
Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de
timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator,
fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut
• toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate,
vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament
electronic;
• continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre
Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare
disponibil;
• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un
angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de
contactare, specificate sau nu de catre acesta;
• informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau
tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
• informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau
tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte
de parteneriat, intr-o anumita perioada;
• date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate
ale acestuia.
Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau
serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii
acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau
serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui
Utilizator/Client/Cumparator vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de
stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest
grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator
asupra unui produs sau serviciu.
Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a
unui alt comentariu.
Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul
de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.
Raspuns – informatie scrisa care este transmisa
Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in
pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un
Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul
unei discutii.
Document – prezentele Termene si Conditii.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta
electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor
desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din
partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun
si/sau Serviciu de catre posete-zea,
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum
sunt precizate in descrierea acestora.
2. POLITICA DE VANZARE ONLINE
2.1. Accesul in vederea
efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
2.2. Comunicarea cu
Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele
mentionate la sectiunea "contact” din Site.
2.3. Toate tarifele aferente
Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei
(RON).
2.4.posete-zea.ro" isi rezerva dreptul de a modifica tarifele practicate
pentru produsele si/sau serviciile disponibile pe site fara notificarea in
prealabil a Utilizatorului. Aceasta prevedere nu se aplica comenzilor
confirmate, in acest caz, pretul produselor ramane pretul valabil in momentul
efectuarii comenzii.
2.5. Prin inregistrarea unei
Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic
sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
2.6. Notificarea primita de
catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu
reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail)
sau telefonic.
2.7. Toate informatiile
folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site
(imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o
obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate
exclusiv cu titlu de prezentare.
2.8.
Disponibilitatea in stoc sau la comanda a produselor este indicata prin " La
comanda” sau " in stoc”:
|
|
|
2.9. Majoritatea produselor prezentate pe site se
confectioneaza la comanda ( cu exceptia produselor prezentate in sectiunea "
acum in stoc” ). Produsele noastre pot
fi personalizate in functie de preferintele clientului. In acest scop este
necesar sa scrieti un mail in care sa expuneti codul produsului, culorile
dorite, tipul de piele pe care il doriti, etc.
|
3. COMANDA
3.1. Clientul/Cumparatorul
poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor
dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda . Odata adaugat in
cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru
achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta, sau, dupa
caz, este disponibil stocul de material necesare confectionarii produsului/produselor.
Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii
Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici
rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
3.2. Prin finalizarea
Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare
procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii
Comenzii.
3.3. Prin finalizarea
Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin
orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este
necesara contactarea Cumparatorului.
4.3. Confirmarea comenzii va
fi realizata de Vanzator prin e-mail, dupa verificarea stocurilor de produse
si/sau material, dupa caz.
4.4. Termenul de executie si
livrare a produselor comandate variaza inre 3-14 zile lucratoare, in functie de
disponibilitatea produselo si/sau materialelor dupa caz. In mail-ul de confirmare a comenzii va fi specificat cu
exactitate termenul de livrare.
IMPORTANT- SCRIE CU ROSU
In momentul in care
completati formularul de comada va rugam sa va asigurati de faptul ca toate
datele completate sunt corecte si complete. In cazul in care adresa dvs nu este
completa si/sau la nr de telefon
furnizat nu va putem contacta, COMANDA dvs va fi anulata, chiar daca ati primit
o confirmare a comenzii din partea noastra- confirmarea comenzii se refera
strict la produsul comandat si la pretul acestuia. In acest caz este necesar sa
lansati o noua comada cu toate datele necesare complete.
4.5.
Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul
primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei
electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
4.6.
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea
platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand
prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de
curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate
de personalul Vanzatorului).
5. LIVRAREA SI PLATA BUNURILOR
5.1.Produsele achizitionate pe www.posete-zea.ro sunt livrate prin curierat( este
vorba de Fan Courier Express sau Dragon curier sau Cargus ) rapid, in
orice zona a tarii. Taxa de transport este de 21 lei, TVA inclus,
pentru localitatile din aria de acoperire a firmei de curierat. In cazul in
care localitatea unde doriti livrarea nu este in zona acoperita de firma de
curierat, se plateste o taxa suplimentara variabila in functie de km exterior
calculate de la cel mai apropiat sediu Fan Courier Dragon Curier , aceasta
fiind confirmata ulterior de catre reprezentantul posete-zea.ro. .
5.2. Vanzatorul va
asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea
documentelor insotitoare.
5.3. Vanzatorul va
efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
5.4. Plata produselor
comandate se face ramburs in numerar in momentul primirii coletului.
5. DREPTUL DE RETRAGERE
5.1.
Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice petru a se
retrage dintr-un contract la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de
retragere. Perioada de retragere expira in termen de 14 zile calendaristice de
la ziua in care cosumatorul sau o terta parte, alta decat transportatorul si
care este indicate de consumator, intra in posesia fizica a produselor.
5.2.
In concret, orice client are dreptul de a returna produsele comandate fara nici
o justificare, termenul de retur fiind de 14 zile calendaristice calculate din
ziua in care a primit produsele. In situatia aceasta, clientul trebuie sa
notifice posete-zea prin mail intentia de a returna produsele. Clientul va
suporta costul transportului aferent returului.
NOTA:
aceste reguli de la pct 5.1 si pct 5.2 sau 5.3 sau 5.4 si 5.5 si 5.6 sunt
valabile strict pentru produsele aflate in stoc si care au fost comandate din
stoc !!!
5.3
In cazul retururilor este necesara completarea formularului de retur,
disponibil pe site-ul www.posete-zea.ro.
5.4.
Retururile vor fi refuzate in cazul in care produsele au fost purtate sau
murdarite de catre client si cand produsele
sunt ambalate defectuos iar pe durata transportului acestea se murdaresc
(pentru ambalarea articolelor va recomandam sa folositi cutii).
5.5.
Rambursarea banilor sa va face prin virament bancar in contul indicat de dvs in
formularul de retur, in maxim 30 de zile de la confirmarea primirii returului.
v
Atentie! Nu
primim colete cu ramburs, coletele insotite de ramburs vor fi refuzate. Va
sfatuim sa asigurati orice expeditie trimisa catre noi deoarece dvs sunteti
responsabil(a) in cazul deteriorarii sau pierderii comenzii in timpul
expeditiei. Veti primi un email de confirmare atunci cand coletul dvs va ajunge
la noi
5.6. Adresa
pentru retururi este: Cluj-Napoca, Bulevardul Muncii Nr. 10 (in incinta Mecanica Marius), jud. Cluj, telefon 0727.125.583 Retururile vor fi expediate prin curierar rapid.
EXCEPTARI DE LA DREPTUL DE RETRAGERE
ATENȚIE!!! În cazul produselor "la comandă"
(conform specificațiilor clientului legate de tipul de piele și culoare) nu se
acceptă retururi. Orice produs care nu mai există în stoc și în cazul căruia
clientul este de acord cu fabricarea acestuia, este un produs "la
comandă" și nu poate fi returnat.
Ordonanța Guvernului 130/2000 cu modificările aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 și OUG 174/2008 referitoare la produsele realizate după specificațiile
clientului
6. GARANTIA PRODUSELOR
6.1. Termenul
de garantie oferit de catre poste-zea clientilor sai este de 30 de zile
pentru deficiente neimputabile consumatorului. Fiecare produs livrat catre tine
va fi insotit de certificatul de garantie ( eticheta produsului) . Garantia oferita nu afecteaza drepturile conferite consumatorului de
legislatia in vigoare.
6.2. Posete –zea ofera ca modalitati de
asigurare a garantiei, in functie de deficienta, repararea produsului,
inlocuirea acestuia sau restituirea contravalorii produsului, in conditiile
legislatiei in vigoare. Masura reparatorie poate fi stabilita prin negociere
comuna.
021-9551 (linie telefonica cu tarif normal) -
Se pot obtine informatii privind modalitatea de a adresa o sesizare sau
reclamatie in atentia Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor.
7. Politica de Confidentialitate
SC Zea Borse srl
srl, in calitate de operator de date cu caracter personal colecteaza si
prelucreaza date cu caracter personal in conformitate cu prevederile Legii nr.
677 din 21.11.2001, iar din 25.05.2018 si cu prevederile Regulamentului nr. 679
din 27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste
prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor
date.
Scopul
documentului de fata este acela de a va informa in mod corect, specific si fara
echivoc cu privire la modul, scopul in care aceste date sunt colectate,
prelucrare, perioada pe care sunt pastrate aceste date, modalitatile de
exercitare a drepturilor individuale precum si informatii legate de scopul
secundar al procesarii, daca datele vor fi prelucrate intr-un alt scop decat
cel pentru care au fost colectate de catre operatorii asociati.
In cadrul
prelucrarii acestor date, tinem cont de legile in vigoare cu privire la
protectia si prelucrarea datelor cu caracter personal. In acest scop am efectuat
un audit intern cu privire la modul de colectare, prelucrare si transmitere a
datelor cu caracter personale, ne-am luat masurile tehnice adecvate si am
stabilit o serie de proceduri interne tehnice si administrative, am realizat
traininguri in cadrul echipei, in scopul constientizarii si responsabilizarii
membrilor echipei.
o
nume, prenumele persoanei,
in scopul plasarii comenzii, livrarii acesteia si intocmirii facturii fiscale
o
adresa completa a persoanei
care plaseaza comanda pe site, orasul, judetul, codul postal, in scopul
livrarii comenzii si intocmirii facturii fiscale si, in cazul in care acest
lucru este solicitat de client, o adresa secundara de expediere
o
numarul de telefon si adresa
de email, acestea fiind necesare in scopul confirmarii comenzii clientului si
notificarii acestuia cu privire la expedierea comenzii. In baza procedurilor
interne, toate comenzile plasate pe site se confirma si se discuta telefonic,
urmand ca, in cazul in care acest lucru este necesar, sa se trimita pe mail
fotografii cu pielea disponibila. De asemenea,
emailul este necesar in scopul confirmarii trimiterii comenzii de catre
platforma de comert online. De asemenea, in cazul in care persoana opteaza
pentru inscrierea la newsletterul companiei, fara a fi client, se colecteaza
emailul in scopul comunicarilor de marketing.
o
banca si contul bancar al
persoanei care a plasat comanda, pentru ca, in cazul unui retur, sa se poata
realiza plata contravalorii comenzii catre client.
o
IP-ul de la care s-a plasat
comanda, PSEUDOANONIMIZAT, in scopul identificarii comenzilor plasate sub
conturi false, de la acelasi IP, pentru a evita pierderile. Altfel spus, se
inregistreaza IPul fara ultimele cifre, facand astfel imposibila identificarea
lui, dar ajutandu-ne sa ne facem o idee cu privire la posibilitatea ca anumite
comenzi sa vina de la aceeasi persoana.
o
parola stabilita de client,
aceasta fiind criptata in baza de date si nefiind vizibila nici clientului,
nici administratorilor
Durata pastrarii
si prelucrarii datelor cu caracter personal este legata de existenta contului
de utilizator pe siteul nostru, datele fiind sterse la cererea explicita a
detinatorului contului. Datele necesare intocmirii facturilor sunt pastrate pe
o perioada necesara indeplinirii obligatiilor legale (fiscale, arhivare timp de
10 ani) impuse de legea Romaniei.
Datele cu caracter personal vor putea fi
comunicate urmatoarelor persoane sau entitati:
o
angajatilor firmei noastre in scopul bunei desfasurari a
activitatii (confirmarea si prelucrarea comenzilor plasate in site, intocmirea
facturilor si documentelor de expediere)
o
colaboratorilor firmei, limitat, in scopul desfasurarii in bune
conditii a activitatii firmei (catre firmele de curierar cu care firma noastra
are contract, in scopul livrarii comenzilor, catre furnizorii de servicii de
contabilitate) si cu care are la randul sau contracte de confidentialitate !
o
catre destinatar in momentul
plasarii comenzii, prin intermediul emailului folosit la plasarea comenzii
o
catre furnizori ai unor
servicii de marketing si promovare, automatizat, precum
o
Google.com
o
Facebook.com
o
Pinterest.com
o
YouTube.com
o
Instagram.com
Fiecarui utilizator
al siteului nostru i se prezinta la momentul primei vizite pe site lista
modulelor ce colecteaza, intr-un fel sau altul, explicit sau implicit, date ce
pot cadea in categoria datelor cu caracter personal. Acest lucru este realizat
prin intermediul notificarii din partea de jos a siteului, notificare prin
intermediul careia vizitatorul are posibilitatea de a accepta toate modulele
sau individual (ex: Tawk.to, YouTube.com etc). In afara modulelor necesare,
care tin de functionarea efectiva a magazinului, in cazul in care vizitatorul
nu este de acord cu un anumit modul, functionarea acestuia este dezactivata,
modulul in cauza nemai colectand date. De exemplu, in cazul in care vizitatorul
nu este de acord cu datele colectate de YouTube prin intermediul inserarii
codului YouTube in pagina noastra, il poate dezactiva.
In cazul in care
vizitatorul se razgandeste cu privire la anumite module anterior acceptate,
poate afisa din nou fereastra de setari prin accesarea meniului Arata setarile
de cookieuri din meniul din partea de jos a siteului.
In cazul
formularelor, acestea nu sunt transmise decat il situatia citirii si acceptarii
politicii de colectare si protectie a datelor, acest lucru fiind certificat de
bifele obligatorii din subsolul fiecarui formular ce impune acest lucru,
precum:
o
Creare de cont in magazin
o
Autentificarea in cont
o
Abonarea la newsletter
o
Formularul din pagina de contact
o
Comanda rapida
a) Dreptul de acces
la date si la informare Persoanele ale caror date au fost colectate au dreptul
de a fi informate cu privire la datele ce au fost colectate, scopul si durata
colectarii acestor date.
b) Dreptul de
interventie asupra datelor Persoanele ale caror date au fost colectate au
dreptul de a obtine la cerere datele colectate, de a solicita corectarea,
actualizarea, completarea sau stergerea acestor date, mai ales a datelor
inexacte.
Cererea de modificare, actualizare, stergere a datelor va fi adresata in
scris sau la adresa de email
dpo@posete-zea.ro si va cuprinde mentiuni cu privire la optiunea de
comunicare a raspunsului, respectiv pe suport fizic sau electronic. Comunicarea raspunsului la asemenea cereri se va face in termen de 30 zile
de la data primirii cererii.
c) Dreptul de
opozitie Persoanele ale caror date au fost colectate se pot opune in orice
moment prelucrarii datelor cu caracter personal ce le privesc, cu exceptia
cazului in care acest lucru contravine legislatiei in vigoare (fiscale, de
arhivare).
In acest scop, precum si pentru orice alt scop ce vizeaza datele cu
caracter personal, persoanele vizate se vor adresa in scris pe adresa
societatii sau pe email la adresa dpo@posete-zea.ro comunicarea
raspunsului facandu-se in termen de 30 de zile de la data primirii cererii.
Pentru orice
intrebare despre modul in care datele persoanelor vizate sunt utilizate sau
daca sunt necesare orice lamuriri suplimentare in legatura cu orice aspect ce
tine de prelucrarea datelor, acestea se pot adresa responsabilului cu protectia
datelor din cadrul companiei, prin email dpo@posete-zea.ro, prin post sau
depunand personal o notificare semnata olograf la punctul nostru de lucru aflat
la adresa Cluj Napoca ,p ta 1 mai nr 1-2 et 2 jud cluj Napoca